İzleyiciler

13 Kasım 2011 Pazar

Big Big Girl in A Big Big World Şarkı Sözü - Şarkı Sözü Çevirisi

Emilia - Big big world (Türkçe çevirisiyle)




I'm a big big girl
Ben büyük büyük bir kızım

In a big big world
Büyük büyük bir dünyada

It's not a big big thing if you leave me
Bu büyük büyük bir şey değil, eğer terk edersen

But I do do feel that
Çok çok hissediyorum ki

I do do will miss you much
Seni çok özleyeceğim

Miss you much...
Özleyeceğim...

I can see the first leaf falling
İlk yaprağın düştüğünü görüyorum

It's all yellow and nice
Tamamen sarı ve güzel

It's so very cold outside
Dışarısı çok soğuk

Like the way I'm feeling inside
Aynı benim içeride hissettiğim gibi

Nakarat

Outside it's now raining
Şimdi dışarısı yağmurlu

And tears are falling from my eyes
Ve gözlerimden yaşlar düşüyor

Why did it have to happen
Neden bu olmalıydı

Why did it all have to end
Neden herşey bitmeliydi

Nakarat

I have your arms around me ooooh like fire
Kolların beni sarıyor, oh tıpkı ateş gibi

But when I open my eyes
Ama gözlerimi açtığımda

You're gone...
Gitmişsin

Big Big Girl in A Big Big World Şarkı Sözü




Şarkıyı burdan dinleyip, birlikte söyleyebilirsiniz

Big big world - Emilia
♪ Music ( Müzik ) - Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,türkçe şarkı -- Tabb - Akor - Nota gitar, piyano, keman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman