İzleyiciler

9 Temmuz 2011 Cumartesi

Akcent - My Passion Şarkı Çevirisi

I still got feelings, you are my passion Hala duygularım var, sen benim tutkumsun You are the one for me Benim için teksin Can you, can you hear me say? Duyabiliyor musun? Söylediklerimi duyabiliyor musun? When im moving closer Ben ne zaman yaklaşsam You keep going away Sen kaçıyorsun Cause youre my guilty pleasure Çünkü sen benim suçlu zevkimsin And you caught me so tight Ve beni zor bir durumda yakaladın I wanna love you always Seni daima sevmek istiyorum Lets smile into the night Hadi geceye gülümseyelim (x2) Dont let go Gitme Dont run away love Aşktan kaçma I still got feelings, you are my passion Hala duygularım var, sen benim tutkumsun Dont let go Gitme Dont run away love Aşktan kaçma You are the one for me Sen benim için teksin Can you, can you see the flame? Görebiliyor musun? Alevi görebiliyor musun? That burns inside my body Bu benim içimi yakıyor Every time you are here İşte sen her zaman burdasın Cause youre the one i dream of everydaynight Çünkü sen hergün ve her gece hayalini kurduğum tek kişisin Dont give away my feelings Duygularımı alıp götürme And come into my life Ve hayatıma gel (x4) Dont let go Gitme Dont run away love Aşktan kaçma I still got feelings, you are my passion Hala duygularım var, sen benim tutkumsun Dont let go Gitme Dont run away love Aşktan kaçma You are the one for me Sen benim için teksin
Akcent - My Passion şarkı sözü çevirisi

Music ( Müzik ) - Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,türkçe şarkı -- Tabb - Akor - Nota gitar, piyano, keman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman