İzleyiciler

11 Temmuz 2011 Pazartesi

Nil Karaibrahimgil - "Yaş 18" Şarkı Sözü

"sınav" filminin diğer soundtrack'i olan "Yaş 18"

Uyudum, büyüdüm.. gibi göründüm
Ama büyümedim bir gün bile büyümedim
Sorular vardı cevapları çok şıktı
Ama giyemedim birini bile giyemedim
Ve bunu sen bile bilemedin!

Ben daha 18im
Ya hepsi ya da hicbiriyim
Sanma ki şu son üç saatte
Hiçkimse ya da birisiyim...
(x2)

Uyudum, büyüdüm.. gibi göründüm
Ama büyümedim bir gün bile büyümedim
Sorular vardı cevapları çok şıktı
Ama giyemedim birini bile giyemedim
Ve bunu sen bile göremedin!(x2)
Music ( Müzik ) - Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,türkçe şarkı -- Tabb - Akor - Nota gitar, piyano, keman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman