İzleyiciler

13 Mayıs 2014 Salı

John Lennon - Mother






Mother, you had me but I never had you,

Anne, ben senindim ama sen benim olamadın

I wanted you but you didn't want me,

Seni istedim ama sen beni istemedin

So I got to tell you,

O zaman demeliyim ki sana

Goodbye, goodbye.

Hoşçakal, hoşçakal

Farther, you left me but I never left you,



Uzaklara doğru, beni terkettin ama ben seni hiç terketmedim

I needed you but you didn't need me,
Sana ihtiyacım vardı ama senin yoktu

So I got to tell you,

O zaman demeliyim ki sana

Goodbye, goodbye.

Hoşçakal, hoşçakal

Children, don't do what I have done,

Çocuklar, benim yaptığımı yapmayın

I couldn't walk and I tried to run,

Yürüyemedim ve koşmaya çalıştım

So I got to tell you,

O zaman demeliyim ki sana

Goodbye, goodbye.

Hoşçakal, hoşçakal

Mama don't go, x6

Anne gitme

Daddy come home. x6

Baba eve gel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman