İzleyiciler

31 Mayıs 2014 Cumartesi

Zaz - Les Passants







Yoldan Geçenler

Yoldan geçenler, geçenler...

Düşünceli hallerini izleyerek zamanı geçiriyorum

Yaralı vücutları içinde telaşlı adımlarıyla

Geçmişleri attıkları adımlarda gösteriyor yine de kendini


Şüpheyle izlerken Pan'ın oyununu anlıyorum

Maskeli yüzleriyle onlardan iğreniyorum

Zamana uygun bu rol yapış…


(nakarat)

Geçecek, geçecek… geçecekler.

En son gelen, kalacak geriye...


Çocuk sadece kutlama yapmayı düşünür

Gerçek şu ki; bunun etkisi, zihninde hiçbir düşünce sistemine
başvurmadan gerçeği olduğu gibi kabul edebilme yeteneğinde yansıyor


Sonbahar geldi bile, daha dün yazdı mevsim

Zaman şaşırtıyor beni, hızlanıyor gitgide

Yaşımdaki rakamlar bu hayal ettiğim aylara getiriyor beni


(nakarat)

Geçecek, geçecek… geçecekler.

En son gelen, kalacak geriye...


Her ay farklı döngülerde oynanır,

Beni zaman içinde hareket ettiren

bu girdaplar komik aslında..

Bir halden bir hale bocalıyorum amansız bir şekilde


Bu zamanlarda denge bulmaya çalışıyorum,

İnsanlar üzerindeki her yargı

Bana izleyecek bir yön sunuyor;

İçimde özgür olmamı engelleyen şeyleri

değiştirmem için…


Sesler, hareket eden dünyanın penceresinde

Özgür kılıyor ve gösteriyor kendini..

Geçişim (osmoz) içinde dans eden vücutlar

Kayıyor, titriyor, serseme dönüyorlar ve

Karşı konulmaz bir şekilde çekiyorlar birbirlerini


Bu zamanlarda (ifade için) kelime bulmaya çalışıyorum

Hissettiğim her bir duygu

Söylenmemiş olanı ifade etmeyi istememi sağlıyor…

Ve bu zavallı uykudaki hayatlarımızda olması gereken; adalet…


(nakarat)

Geçecek, geçecek… geçecekler.

En son gelen, kalacak geriye...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman