İzleyiciler

5 Haziran 2014 Perşembe

Richard Marx - Hazard (Live In Germany) `1992 R





Now And Forever
şarkı sözleri




(Music and lyrics by Richard Marx)

Whenever I'm weary from the battles that rage in my head

You make sense of madness when my sanity hangs by a thread

I lose my way but still you seem to understand


Now and forever I will be your man.



Sometimes I just hold you

Too caught up in me to see

I'm holding a fortune that heaven has given to me

I'll try to show you each and every way I can

Now and forever I will be your man



Now I can rest my worries and always be sure

That I won't be alone anymore

If I'd only known you were there all the time

All this time



Until the day the ocean doesn't touch the sand

Now and forever I will be your man

Now and forever I will be your man





Now And Forever
çeviri




(Müzik ve Richard Marx tarafından şarkı sözleri)

Ben savaşlar yorgun olduğumu zaman benim kafamda öfke

Benim aklı bir iş parçacığı tarafından asılı zaman delilik mantıklı

Ben yolumu kaybetmek ama yine de anlamak gibi görünüyor

Şimdi ve sonsuza kadar adam olacak.



Bazen sadece tutun

Çok görmek kadar beni yakalandı

Ben cennete bana verdiği bir servet tutuyorum

Sana ben her şekilde göstermeye çalışacağım

Şimdi ve sonsuza dek senin adam olacak



Şimdi benim endişeleri olabilirsiniz ve her zaman emin olun

Artık yalnız olmayacak

Sadece bilseydim orada her zaman vardı

Tüm bu zaman



Güne kadar okyanus kum dokunmaz

Şimdi ve sonsuza dek senin adam olacak

Şimdi ve sonsuza dek senin adam olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman