İzleyiciler

29 Ağustos 2011 Pazartesi

Volkan Konak - Göklerde Kartal Gibiydim - AKOR (versiyon 1)

 Volkan Konak - Göklerde Kartal Gibiydim - AKOR (versiyon 1)

B7 Em
Göklerde kartal gibiydim
B7 Em
Kanatlarımdan vuruldum
B7 C
Mor çiçekli dal gibiydim
Am B7
Bahar vaktinde kırıldım

B7 Em
Yar olmadı bana devir
B7 Em
Yer günüm bir başka zehir
B7 C
Mapusanelerde demir
Am B7
Parmaklıklara sarıldım



B7 Em
Kimseye soramadım
B7 Em
Doyunca saramadım
B7 C
Görmeden duramadım
Am B7
Nazlı yarimden ayrıldım


N A K A R A T


B7 Em
Ekmeğim bahtımdan katı
B7 Em
Bahtım düşmanımdan kötü
B7 C
Böyle kepaze hayatı
Am B7
Sürüklemekten yoruldum

N A K A R A T
♪ Music ( Müzik ) - Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,türkçe şarkı -- Tabb - Akor - Nota gitar, piyano, keman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman