İzleyiciler

6 Mayıs 2011 Cuma

50 Cent - Still Kill (feat Akon) Şarkı Çevirisi

Chorus (Akon)


Dont even look at me wrong when I come through the hood
bana yanlış gözle bakmayın mahalleme geri döndüğümde
Aint nothin changed, still holla at my homies (oh)
hiçbir şey değişmedi,halla arkadaşlarımla merhabam var
And when I hit the block I still, will kill
ve duvara çarptığımda hala öldüreceğim
And I dont want, nigga but I will if I got to, kill
ve istemiyorum,zenci,ama mecbursam öldüreceğim
If niggas get to fuckin around
zenciler etrafı becermeye devam edecek
[Verse 1: 50 Cent]
Yeah
Respect come from admiration or fear
saygı takdirden veya korkudan gelir.
You can admire me or you can catch one in your wig
beni takdir edebilirsin ya da beni yakalayıp kafama sıkabilirsin
You see the Testarossa, the toasters right on my lap
testarrossa yı görürsün,alanımın sağında adamlarımı
So if a nigga get outta line, a nigga get clapped
bir zenci sınırı aşarsa,mermiyi yer.
I got an arsenal of infantry, Im built for this mentally
piyadelerden bir cephanem var,bu mantık için yaratıldım.
Thats why Im the general, I do what they pretend to do
bu yüzden ben generalim,onların yapıyormuş gibi yaptığını ben yaparım
Front on me now nigga I will be the end of you
benim önümdeki zenci şimdi sonun olacağım.
Forget your enemies think of what your friendsll do
düşmanlarını unut ve düşün dostların ne yapacağını.
I a bag off, then let a mag off
bir çanta bıraktım,e al bir tane magnum
The Hecklar Koch should tear half of your ass off
hecklar koch kıçının yarısını koparmalı.
Im not for the games, Im not for all the playin
oyun için burda değilim,oynamak için de
The hollow tips rain, when I unleash the pain
öldürücü kurşunlar yağarken,acım açığa çokacak.
Get the message from my lines or get the message from the .9s
mesajı benim tarafımdan alabilirsin,mesajı 9mm alabilirsin
Paint a picture with words, you can see when I shine
kelimelerden bir resim yap,parladığımda görebilirsin.
Put my back on the wall nigga, watch me go for mine
sırtımı duvara yasla zenci,benimki için gittiğimde beni izle.
I let 21 shots off at the same time, yeah
21 atışı aynı anda yaparım.evet

[Chorus (Akon)]

[Verse 2: 50 Cent]
Yeah
Im from death is always in the air homie
her zaman hazır olan ölümüm arkadaş
Nanna love me so you know she say my prayers for me
dadım beni sevdiğini söyler,duaları hep benimledir.
I come creepin through the hood wearin Teflon*
sessizce yaklaşıyorum mahalleme,üzerimde koruyucu yelek giyiyorum
Hit the corners motherfuckers get left on
köşeleri vur o şerefsizlerin durduğu yeri
Niggas know if not they better check my background
zenciler bilir,arkamı iyi kollamazlarsa
Try and stick me, Ill fill your back with mac rounds
denerler ve bana yapışırlar,otomatikle arkanı dolduracağım.
Ask Preme nigga 50 dont back down
sor zevk alan zencilere 50 geri dönmez.
I kick it funky fiends in a crack house
onların kıçını tekmeleyeceğim.
Cross the line boy Im gonna air your ass out
sınırı geç ve adamım kıçını havaya uçuracağım.
Screw your face at me, I wanna know what thats bout
suratını bana çevir,bunları neyle ilgili olduğunu bilmek istiyorum
Nigga I know you aint mad, I done came up
zenci biliyorum çılgın değilsin,size katılmayacağım.
And if you are, fuck you cause I aint changed up
ve öyleysen,kendini becer çünkü değişmeyeceğim.
The O.Gs wanna talk but I dont know these niggas
o.g konuşmak istemiş ama ben bu zencileri istemiyorum.
And I aint did no business with em, I dont owe these niggas
sizinle bir işim yok,bu zencilere borçlu değilim.
A minute of my time, get it cause I grind
bir dakikalık zamanı al çünkü harmanlarım
All across the globe the worlds mine
bütün dünya boyunca kelimeler benimmiş gibi
Yeah

[Chorus (Akon)]

[Verse 3: Akon]
Konvict
(mahkum)
Now tell me have you ever looked up in the distance
şimdi söyle bakalım hiç uzaktan baktın mı?
And seen a mac aimin at your head man
ve kafana bir otomatik çevrilmiş
Before you know it, life is flashin, reminiscing your body is drippin full of lead man
bunu bilmeden önce,bütün hayatın gözünün önünde canlanır ve vücudun yere kapaklanır
I done been there (uh huh),
ordaydım.
I done cocked that (uh huh)
ben doldurdum silahı
It aint ever been a question about that
bu konuda bir soru olamaz
Dont go there, youll get cocked at,if you plan to fuck around rewrite that
oraya gitme,silahları dolduracaksın,etrafı becermekse planın,tekrar yaz
Youll never catch me ridin around on these streets, without a couple . pieces under my feet
beni bu caddelerde asla yakalayamazsın bir sürü parça ayağım altında olmadıkça
Fully automatic weapons know it was done deeds
tam otomatik silahlar ve biliyorsun yapıldı
Smash up under the carpet a Tennessee breeze, but 50 dont make me ride on these niggas
halının altında ez Tenessenin esintisi gibi,50 beni zencilerin üstüne salma.
(Hey)
cause I will kill, dip hide on these niggas, 50 dont make me ride on these niggas
çünkü bu zencileri öldürüp,gömüp,saklayacağım.50 beni zencilerin üstüne salma.
cause I been long gone the ripper, so..
çünkü karındeşen gibi giderim,o yüzden

[Chorus (Akon)]


*Teflon:Bu aslında bir koruyucu yelek değildir.zencilere hakarettir.Seken kurşunları engeller,kurşun geçirir.


50 Cent - Still Kill (feat Akon) şarkı sözü çevirisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman