İzleyiciler

8 Mayıs 2011 Pazar

Jon Bon Jovi - You Give Love a Bad Name Şarkı Çevirisi

Bir meleğin gülümsemesiydi,sattığın şey
Bana cenneti vaat ettin,sonra da cehenneme attın
Aşkın zincirleriyle bağladın
Tutku bir haipishane olunca,özgür kalamıyorsun
Sen dolu bir silahsın
Kaçacak yerin yok
Kimse beni kurtaramaz
Zarar verildi bile

Nakarat:

Kalbe doğru bir atış
Ve suçlusu sensin
Sen aşkın adını kötüye çıkardın
Ben rolümü oynarım ve sen oyununu
Sen aşkın adını kötüye çıkardın
Sen aşkın adını köyüe çıkardın

Dudaklarına gülümsemeni boya
Kan kırmızısı tırnakların parmaklarında
Bir okul çocuğunun rüyasısın,çok utangaç davranıyorsun
Aslında ilk öpücüğün senin ilk elvedandı
Sen dolu bir silahsın
Kaçacak yerin yok
Kimse beni kurtaramaz
Zarar verildi bile

Nakarat:

Kalbe doğru bir atış
Ve suçlusu sensin
Sen aşkın adını kötüye çıkardın
Ben rolümü oynarım ve sen oyununu
Sen aşkın adını kötüye çıkardın
Sen aşkın adını kötüye çıkardın

Jon Bon Jovi - You Give Love a Bad Name şarkı sözü çevirisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman