İzleyiciler

27 Nisan 2011 Çarşamba

Hypnogaja - Here Comes The Rain Again Şarkı Çevirisi

Here comes the rain again..
-Yine yağmur geliyor..
Falling on my head like a memory..
-Beynime hatıra gibi düşerek..
Falling on my head like a new emotion..
-Beynime yeni bir duygunun parçasıymış gibi düşerek..

I want to walk in the open wind!
-Rüzgarla serbestce yürümek istiyorum!
I want to talk like lovers do!
-Aşıkların konuştuğu gibi konuşmak istiyorum!
I want to dive into your ocean!
-Okyanusun dibine dalmak istiyorum!
Is it raining with you?
-O yağarken seninle?

So baby talk to me – like lovers do.
-Hadi bebeğim konuş benimle, aşıkların konuştuğu gibi.
Walk with me – like lovers do.
-Yürü benimle, aşıkların yürüdüğü gibi.
Talk to me – like lovers do.
-Konuş benimle, aşıkların konuştuğu gibi.

Here comes the rain again..
-Yine yağmur geliyor..
Raining in my head like a tragedy..
-Beynime trajedi gibi yağarak..
Tearing me apart like a new emotion..
-Yeni bir duygunun parçasıymış gibi ağlayarak..

I want to breathe in the open wind.
-Rüzgarda serbestce nefes almak istiyorum.
I want to kiss like lovers do.
-Aşıkların öpüştüğü gibi öpüşmek istiyorum.
I want to dive into your ocean.
-Okyanusun dibine dalmak istiyorum.
Is it raining with you?
-O yağarken seninle?

Hypnogaja - Here Comes The Rain Again şarkı sözü çevirisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman