İzleyiciler

12 Nisan 2011 Salı

Silent Hill - Your Rain Şarkı Çevirisi Bookmark and Share

Your Rain
yağmurun
Dancing alone again, again, my rain falling
tekrar yalnız dans ediyorum, tekrar, yağmurum yağıyor
Only the scent of you remains, to dance with me.
sadece güzel kokun kaldı, benimle dans edecek
Nobody showed me how to return the love you give to me
hiçkimse göstermedi bana aşka nasıl geri dönüldüğünü ver bana
Mom never holds me, dad loves a stranger more than me.
annem asla tutmaz beni, babam benden daha acayip sever
I never wanted to ever bring you down
seni her zaman kötü bir durumda getirmeyi asla istemedim
All that I need are some simple loving words.
her şey bu biraz sevgi dolu kelimelere ihtiyacım var
You touched my body once, it burns me, still softly
bir kez dokundun vücuduma, bu yakar beni, daha yavaşça
Never forgets, never again will be, I cry.
asla unutma, asla tekrarı olmayacak, ağlamamın
Out of my headI dont know what I found
kafamdan attım ve ne bulduğumu bilmiyorum
Overover I feel it break me down.
defalarca kendimi tutamadığımı hissettim
On the sidewalks of the city,
şehrin kaldırımlarında
Are my screams, just a whisper
çığlıklarım mı, sadece bir fısıltı
Busy people going no,
meşgul insanlar hiçbir yere gitmiyor
See me soak in the rain,
bak bana yağmur ıslattı
No compassion, nothing matters,
sevecen değil, hiçbir şey sorun değil
My resistance is waiting,
direncim bekliyor
a flower in the basement waiting for a lonely death.
zemin katında bir çiçek gibi yalnız ölümü bekliyor
Out of my headI dont know what I found
kafamdan attım ve ne bulduğumu bilmiyorum
Overover I feel you bring me down.
defalarca kendimi tutamayıp seni hissettim
On the sidewalks of the city,
şehrin kaldırımlarında
Are my screams, just a whisper
çığlıklarım mı, sadece bir fısıltı
Busy people going no,
meşgul insanlar hiçbir yere gitmiyor
See me soak in the rain,
bak bana yağmur ıslattı
No compassion, nothing matters,
sevecen değil, hiçbir şey sorun değil
My resistance is waiting,
direncim bekliyor
a flower in the basement waiting for a lonely death
zemin katında bir çiçek gibi yalnız ölümü bekliyor


Silent Hill - Your Rain şarkı sözü çevirisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman