İzleyiciler

4 Nisan 2011 Pazartesi

Eagles - I Can't Tell You Why Şarkı Çevirisi

The
Eagles - Don Henley - Glenn Frey - Joe Walsh





Look at us baby, up all night
bize bak bebegim sabahlamisiz
Tearing our love apart
Parcalanmis askimizi mahvetmisiz
Aren't we the same two people who live
through years in the dark?
Biz karanlikta yillarda yasayan iki insan gibi degiliz dimi?
Ahh...
Every time I try to walk away
Her zaman uzaklasmayi denedim
Something makes me turn around and stay
Beni bisey buralara gerii dondurdu ve burda kaldim
And I can't tell you why
Ve sana nedenini soyleyemem

When we get crazy,
Cilginlastigimizda
it just ain't to right,
Sadece telafi edemiyorum
(try to keep you head, little girl)
Seni sakinlestirmeyi deniyorum kucuk kizim
Girl, I get lonely, too
Kizim bende yanlizim
You don't have to worry
Endiselenmek zorunda degilsin
Just hold on tight
Seni sadece sikica saricam
(don't get caught in your little world)
Ele gecirilmis dunyanda sakin olma
'Cause I love you
Cunku seni seviyorum
Nothing's wrong as far as I can see
Hisbisey yanlis degil gordugum kadariyla
We make it harder than it has to be
Olmasi gerekenden daha zorunu yaptik
and I can't tell you why
Ve sana nedenini soyleyemem
no, baby, I can't tell you why
Hayir bebegim nedenini soyleyemem

Eagles - I Can't Tell You Why şarkı sözü çevirisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman