İzleyiciler

15 Nisan 2011 Cuma

Sibel Can - Eloğlu şarkı sözü

On Parmağı On Kara

Eloğlu Değilmi Bırakır Ortada

İşin Güçün Rast Gitmez ki

Ensende Gölgem Değil Ahım Varsa

Azalmıyor Çoğalıyor Eyvahlar

Ben ne Yaptımla Geçiyor Yıllar

Yalnız Allah’ a Emanetiz Hepimiz


Sana Emanetim Sandım Ahh Şu Kafam

Anamdan, Babamdan Bildiğim Hayattan

Seninle Olmak için Geçtim

Rızasız Gidilir mi Helallik istenmez mi

Düşmana Yapılır iş Değil

Anamdan, Babamdan Bildiğim Hayattan

Seninle Olmak için Geçtim

Ne Verem Bişeymiş Sevda Denilen Şey

Eloğluna Beni Kul Etmiş

SarkiSozlerim.Org Şarkı Sözleri

Ertelenir Hayatlar Bilmedik Yerlere

Geçiyor Ömür Böyle İpin Bir Uçu Hep Aşkta

Kopunca Kalırsın Hayaller Peşinde

Azalmıyor Çoğalıyor Eyvahlar

Ben Ne Yaptımla Geçiyor Yıllar

Yalnız Allah’ a Emanetiz Hepimiz

Sana Emanetim Sandım Ahh Şu Kafam

Anamdan, Babamdan Bildiğim Hayattan

Seninle Olmak için Geçtim

Rızasız Gidilirmi Helallik istenmez mi

Düşmana Yapılır iş Değil

Anamdan, Babamdan Bildiğim Hayattan

Seninle Olmak için Geçtim

Ne Verem Bişeymiş Şu Sevda Denilen Şey

Eloğluna Beni Kul Etmiş

Anamdan, Babamdan Bildiğim Hayattan

Seninle Olmak için Geçtim

Rızasız Gidilir mi Helallik istenmez mi

Düşmana Yapılır iş Değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman