İzleyiciler

21 Nisan 2011 Perşembe

Sıla - Alain Delon

Sıla Feat. Ozan Doğulu - Alain DelonBütün gün öyle oturdum evde
Tadım tuzum yok olurya öyle
Duvarlarında ağzı var dili yok
Hadi kalk gez toz dedin
Azcıkta sen boz dedin

Aradım taradım kimse evde yok
Işıklı janjanlı girdim rasgele kapıdan
Meğer herkes burdaymış
Bi habermişim dünyadan
Kızlarla laflarken sen göründün bir anda
Bi numaralar Allah Allah


Bu ne noluyo ya..
Bak bak bak havalara nasılda geriniyo
Alain Delonum benim nasıda kasılıyo
No no no almıyım, başkası alsın
Tipim değilsin üstü kalsın

Bak bak bak havalara nasılda geriniyo
Alain Delonum benim nasıda kasılıyo
No no no almıyım başkası alsın
Tipim değilsin üstü kalsın

Tövbe tövbe estağfurullah
Bi de konuşsa, gülerim ha ha
Alim Allah dayanılır mı?
Hadi be sen de yarım akıllı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman