İzleyiciler

27 Nisan 2011 Çarşamba

Hypnogaja - Misery Şarkı Çevirisi

Here I sit, all alone, in the dark
Burada oturuyorum, yapayalniz, karanlikta

Counting the ways to tear you apart
Seni mahvetmek icin yollari sayiyorum

Contemplating why you don't feel bad
Senin neden kendini kötü hissetmedigini düsünüyorum

I guess I wasn't the best that you had
Tahminimce ben simdiye kadarkilerin en iyisi degildim senin icin


You don't even realize I'm barely alive
Sen benim zar zor hayatta oldugumun farkinda bile degilsin

Why don't you feel my pain?
Benim acimi neden hissetmiyorsun?

Why don't you feel the same?
Sen neden aynisini hissetmiyorsun?

You should be just like me
Benim gibi olman gerekiyordu sadece

Living in misery
Izdirap icinde yasiyorum


As it stands, I can't stand the sight of you
Durum böyleyken, seni görmeye dayanamiyorum

But I can't look away no matter what I try to do
Ama ne yaparsam yapayim gözümü senden ayiramiyorum

Smiling vicious, to hide your intentions
Haince gülüyorsun, kasitlarini gizlemek icin

Unaffected by all my affections
Benim bütün sevgimden etkilenmeden


You don't even realize I'm barely alive
Sen benim zar zor hayatta oldugumun farkinda bile degilsin

Why don't you feel my pain?
Benim acimi neden hissetmiyorsun?

Why don't you feel the same?
Sen neden aynisini hissetmiyorsun?

You should be just like me
Benim gibi olman gerekiyordu sadece

Living in misery
Izdirap icinde yasiyorum


It feels just like I'm dying inside
Sanki icin icin ölüyormusum gibi hissediyorum


You don't even realize I'm barely alive
Sen benim zar zor hayatta oldugumun farkinda bile degilsin

Why don't you feel my pain?
Benim acimi neden hissetmiyorsun?

Why don't you feel the same?
Sen neden aynisini hissetmiyorsun?

You should be just like me
Benim gibi olman gerekiyordu sadece

Living in misery
Izdirap icinde yasiyorum


I gave it all and you took it away
Ben hepsini verdim ve sen alip götürdün

I gave it all and you took it away - you took it away
Ben hepsini verdim ve sen alip götürdün – sen alip götürdün



Hypnogaja - Misery şarkı sözü çevirisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman