İzleyiciler

2 Nisan 2011 Cumartesi

Elvis Presley - Today, Tomorrow And Forever Şarkı Çevirisi

I give, give you my heart
-Veririm, kalbimi sana veririm.
Today, tomorrow and forever
-Bugün, yarın ve sonsuza kadar...
You'll always be my love
-Her zaman benim aşkım olacaksın.

I vow we'll never part
-Yemin ederim asla parçalanmayacağız.
Today, tomorrow and forever
-Bugün, yarın ve sonsuza kadar...
Long as there's stars above
-Yukarıdaki yıldızlar kadar uzak...

The cares of life will fade away
-Hayatın endişeleri uzaklaşacak
As long as we're together
-Beraber olduğumuz kadar.
So stay, stay in my arms
-Bu yüzden kal, kollarımda kal!
Today, tomorrow and forever
-Bugün, yarın ve sonsuza kadar...
You'll always be my love
-Her zaman benim aşkım olacaksın.

I give, give you my heart
-Veririm, kalbimi sana veririm.
Today, tomorrow and forever
-Bugün, yarın ve sonsuza kadar...
You'll always be my love
-Her zaman benim aşkım olacaksın.

The cares of life will fade away
-Hayatın endişeleri uzaklaşacak
As long as we're together
-Beraber olduğumuz kadar.
So stay, stay in my arms
-Bu yüzden kal, kollarımda kal!
Today, tomorrow and forever
-Bugün, yarın ve sonsuza kadar...
You'll always be my love
-Her zaman benim aşkım olacaksın.
You'll always be my love
-Her zaman benim aşkım olacaksın.



Elvis Presley - Today, Tomorrow And Forever şarkı sözü çevirisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman