İzleyiciler

2 Nisan 2011 Cumartesi

Elvis Presley - You Are La La Şarkı Çevirisi

You Are La La
I love you
Are did for you
De are me foart cool
Leorn my pecty foul
Lonbert no hi menno
Rezotte klorento me for ye
Alento frekonte passore
Noneno alenone look for me
Alentino partotonto lupenta
Amenia for be me hi
Aleskoriate
Minarote hiyaneta polate
Ask for you lole nine onera
Be more dident love for you

Sana Lala
İnsan herşeyi ararda bulamaz
Sen beni nasıl arayasınki
Benden uzakta ve sarhoşsun
Senin gibisini ben ne yapayımki
Bensiz üzgün oldugunu söylesende
Seni gizlice takip ettiğimi bilmesende
Ben senin ne kadar mutlu ve rahat
Oldugunu biliyorum
Sen beni her ne kadar hiç sevmesende
Senin gibisine var iki sözüm
Birisi dönme geriye alırım canını füsun
İkincisi seni artık hiç tanımıyorum
Çık git hayatımdan yeter ettin füsun.

Elvis Presley - You Are La La şarkı sözü çevirisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Music( Müzik Yabancı Şarkı Sözü Çevirileri Turkish Versions Of Lyrics,Tabb,Akor,Nota,gitar,piyano,keman